توسعه تجارت وب

نیازهای متنوع و فزاینده بشر در کنار فضای شدیداً رقابتی حاکم بر کسب و کار، اصلاح فرآیندهای کاری و بهره گیری از تکنولوژی های روز را اجتناب ناپذیر نموده است. سرعت خیره کننده رشد و توسعه فناوری اطلاعات و ارتباطات و نفوذ روز افزون آن در عرصه های گوناگون، از زندگی روزمره تا حوزه تجارت، سازمان های کوچک و بزرگ و مراکز تحقیقات علمی، بر هیجکس پوشیده نیست. مدت هاست که کامپیوتر بعنوان زیربنای تکنولوژی های اطلاعاتی، بواسطه قدرت خارق العاده ذخیره، پردازش و نمایش داده ها و اطلاعات از حالت یک ابزار تشریفاتی، تجملاتی و سرگرمی صرف خارج شده و به مثابه یکی از منابع ضروری برای تولید و ارائه خدمات، عهده دار انجام وظایف کوچک و بزرگ بیشماری گردیده که گاه با وظایف محوله به نیروی انسانی برابری می جویند. از سوی دیگر تقویت نگرش سیستمی نسبت به سازمان ها و موسسات، اهداف، نیازها و مشکلات آنها موجبات حضور پررنگ سیستم های اطلاعاتی را در کلیه سطوح و رده های سازمانی فراهم نموده است. علاوه بر این اینترنت و فناوری های مبتنی بر وب در جهان امروز از چنان جایگاهی برخوردارند که شاید تنها با عبارت دنیای مجازی – همچنان که که امروزه متداول گردیده – بتوان گستردگی و ژرفای نفوذ آنها را بیان کرد. این همه در کنار هم جایگاهی ویژه و نقشی به غایت تاثیرگذار برای فناوری اطلاعات رقم زده است.

شرکت توسعه تجارت وب فعالیت تخصصی خود را در راستای ارائه خدمات فنی و مهندسی و مشاوره در زمینه ارائه راهکار در حوزه ارتباطات و فناوری اطلاعات در سطح کشور و همچنین تأمین کالا ، پیاده­سازی و اجرا، پشتیبانی و نگهداری از سیستم های اطلاعاتی به منظور ارائه راهکار جامع آغاز نموده است.

هسته اولیه گروه توسعه تجارت وب در سال 1384 با هدف ارائه خدمات نوین در حوزه انفورماتیک و با تمرکز بر توسعه سیستم های اتوماسیون اداری و انواع نرم افزارهای سازمانی و کاربردی مطابق با نیازهای مشتری، شکل گرفت. پس از تکمیل چندین پروژه تحقیقاتی و طراحی و پیاده سازی موفق سیستم های نرم افزاری متعدد، این گروه فعالیت رسمی خود را از سال 1386 در قالب شرکت توسعه تجارت وب پیگیری نمود. این مجموعه می کوشد با بکاربستن دانش روز و شیوه های نوین، همگام با بهره گیری موثر از تفکر خلاق و تجربه نیروی انسانی متخصص و با تاکید بر تحقیق و پژوهش بعنوان اصل اساسی توسعه، نقشی هر چند کوچک در گسترش حوزه نفوذ و کاربرد فناوری اطلاعات داشته باشد. به روز رسانی دانش تخصصی ، ابزارها، روش ها و فناوری های مورد استفاده به همراه شناخت کامل و دقیق نیازهای مشتریان و کاربران، رعایت اصول کیفی و استانداردها و ارائه خدمات پشتیبانی و آموزشی در راستای برآورده ساختن خواسته های اشخاص و انواع سازمان های تجاری ، خدماتی و صنعتی اعم از دولتی و خصوصی با هدف جلب رضایت کامل آنان، از برنامه های راهبردی این مجموعه است.

 

 

Our Clients